Yay!

Assalamualaikum and hello peeps. Yay!! Follower aku makin bertambah!!! Hehe. Inilah usaha oleh budak kecik molek yang selalu blogwalking -aku la tu-. Hahaha. Aku ni dulu memang tak suka nak blogwalking, sebab aku rasa blogwalking ni memang sangat'sangat membosankan dan membuang masa aku. Wahahaha! Tapi selepas melihat hasilnya, blogwalking ni selalu menjadi keutamaan -cehhh- Tapi tak la sampai nak lupa blog sendiri kot. Blogwalking tu cuma kerja sampingan jer. Kalau aku bosan, buat blogwalking la. 

Oyah, korang ada dengar tak pasal 21 Disember 2012 dunia akan KIAMAT? OMG!!!. Sekarang dah 18, esok 19, lusa 20, tulat 21. Tinggal 3 hari lagi -tak termasuk hari ni- Tapi aku tak percaya. Hari kiamat ni ada pada tangan Allah S.W.T. Dia sahaja yang tahu bila sesuatu bencana akan berlaku. Kalau hari tu Kiamat, kita tawakal jer la. Tapi aku tak nak dunia kiamat. Aku nak pegi sekolah. Aku nak jumpa kengawan aku. Aku nak minta maaf kat kengkawan aku kalau aku ada buat salah. Aku tak nak masuk neraka. Ya Allah Ya Allah Ya Allah!!! Astagfirullahalazim! 

Okay lah, aku nak pegi blogwalking ni. Assalamualaikum and bye peeps!

No comments: