Ahhhhhh!!!!!!!!!!

Assalamualaikum and hello peeps. Aku takut sekarang ni. Sebab tarikh hari ni ialah 21.12.2012. Ahhhhhh!!!!!!!!!!! Korang ada baca tak post aku yang sebelum ni? Korang cari jer kat blog archive aku. Tajuk dia "YAY!". Aku ada tulis kat post tu pasal tarikh hari ni. Nak tau? Orang putih meramalkan yang pada tarikh hari ni akan berlakunya bencana yang sangat dasyat. Dan bencana yang akan berlaku itu akan membunuh semua makluk yang hidup dalam bumi ni. Kalau korang masih tak boleh nak tangkap, biar aku tangkapkan, bencana yang akan berlaku tu ialah KIAMAT!! Tapi aku dah cakap, Kiamat ni ada kat tangan Allah S.W.T. Saintis orang putih tu cuma meramalkan jer. Belum tentu betul. Errrmmm, tapi kalau betul??? Macam mana ni???? Aku tengok kat luar ni tak der matahari, hujan jer. Tapi aku rasa tenang sikit, sebab aku ada keluarga aku yang bersama dengan aku. Bila tengok dorang ni baik'baik jer, aku pun jadi tenang. 

Kalau hari ni tak berlaku nya bencana yang aku katakan tadi tu, korang rasa apa??? Kalau aku, aku terus kata "ALHAMDULILLAH". Kenapa aku cakap Alhamdulilla? Sebab, kita kena bersebab Allah masih bagi kita peluang untuk hidup. Tapikan, aku pun ada dengar yang saintis orang putih meramalkan yang kita akan kembali ke Zaman Bergelap. Tapi selama 3 Hari jer. Iaitu, 23, 24 dan 25 Disember ini. Pak cik'pak cik yang pintar kat negara yang unik cakap yang satu fenomena yang melibatkan matahari akan berlaku. Dan femomena ini akan menjejaskan sistem elektrik kita. Aku pun tak tau apa nak panggil benda tu. Tapi yang penting, semua lampu'lampu yang ada kat bumi ni akan mati. Pak cik pandai tu cakap yang femomena ni pernah berlaku di Brazil ke tu. Entah, tapi femomena ni pernah berlakula. Pak cik pandai cakap, yang kita tak perlu heran. Ihh, ngok betul pak cik pandai ni. Nama jer saintis. Aku tengok, saintis orang puteh kat sana tu, tak takut pun dengan apa yang dorang ramal. Memangla, dah nama nye saintis. Saintis orang puteh ni semuanya tua'tua. Macam profeser la. Tak paham aku. 
Okay la. Aku dah lapar ni. Aku nak gih makan luk. Assalamualaikum and bye peeps!

No comments: